Pirkimo elektroninėje parduotuvėje www.naujaoda.lt sąlygos

1. Bendrovė ir jos kontaktiniai duomenys

1.1. Internete veikiančią elektroninę parduotuvę (parduotuvės adresas www.naujaoda.lt) valdo bendrovė UAB Nauja oda eshop, A. Goštauto g. 8-215, LT-01108 Vilnius, įmonės kodas: 306079160.

1.2. Klientas gali susisiekti su elektroninę parduotuvę valdančia bendrove šiais būdais:

– adresu: A. Goštauto g. 8-215, LT-01108 Vilnius;

– el.paštu: info@naujaoda.lt;

– užpildęs elektroninės parduotuvės svetainėje esančią užklausos formą.

2. Bendrosios „Nauja oda eshop“ elektroninės parduotuvės naudojimo taisyklės

2.1. Elektroninės parduotuvės paslaugomis leidžiama naudotis ne jaunesniems nei 18 metų asmenims.

2.2. Jaunesnis nei 18 metų asmuo gali naudotis elektroninės parduotuvės paslaugomis tik turėdamas savo tėvų ar teisėtų globėjų sutikimą.

2.3. Kiekvienas elektroninėje parduotuvėje prisiregistravęs ir joje perkantis asmuo pateikia savo asmens duomenis ir sutinka, kad juos „NAUJA ODA eshop“ tvarkytų laikydamasi svetainės privatumo politikoje nustatytų sąlygų.

2.4. Tam, kad būtų patvirtintas registruojantis elektroninėje parduotuvėje pateiktų duomenų teisingumas, Klientui siunčiamas el. laiškas, kuriuo prašoma patvirtinti duomenis.

3. Prekių užsakymas

3.1.  Prekės užsakomos interneto svetainėje adresu www.naujaoda.lt.

3.2.  Elektroninės parduotuvės prekės yra specialiai pažymėtos. Interneto svetainėje pateikiama informacija apie prekių savybes, kainas, medžiagas, iš kurių jos pagamintos, ir nurodomos apytikslės jų įsigijimo stacionariose parduotuvėse galimybės.

3.3.  Klientas prekes užsako tokiu būdu, koks yra tinkamas konkrečiai prekei, visų pirma nurodydamas jos dydį, spalvą bei, jei reikia, kitą konkrečią informaciją ir užsakomų vienetų skaičių.  

4. Kaip apsipirkti elektroninėje parduotuvėje. Išsamūs nurodymai

4.1.  Išsirinkęs prekę Klientas turėtų paspausti mygtuką „Pirkti“.

4.2. Prekė yra įtraukiama į pirkinių krepšelį; ją galima pamatyti paspaudus pirkinių krepšelio piktogramą, esančią svetainės viršutiniame dešiniajame kampe. Klientas gali peržiūrėti pirkinių krepšelio turinį paspaudęs mygtuką „Pirkinių krepšelio peržiūra“, kuriuo atidaromas visas į pirkinių krepšelį įtrauktas prekes rodantis puslapis.

4.3. Paspaudus mygtuką „Užsakyti“, bus atvertas puslapis, kuriame Klientas turės įvesti sandoriui atlikti ir užsakytoms prekėms pristatyti būtinus duomenis.

4.4. Elektroninėje parduotuvėje prisiregistravusiam Klientui suteikiama galimybė naudotis papildomomis Kliento parinkčių kortelėje nurodytomis funkcijomis, pavyzdžiui, peržiūrėti užsakymų istoriją, naujausių užsakymų būseną, išsaugoti prekių pristatymo adresus, gauti parduotuvės siunčiamą naujausią informaciją apie prekes.

4.5. Pasirinkęs pristatymo būdą (pristatymą nurodytu adresu arba pristatymą į pasirinktą „Nauja oda“ parduotuvę) ir įrašęs visą būtiną informaciją (įskaitant sąskaitai išrašyti reikiamą informaciją, jei reikia), Klientas turėtų pasirinkti mokėjimo būdą.

4.6. Klientas gali pasirinkti mokėjimą internetu (pavedimu, mokėjimas kortele arba pavedimas naudojantis PaySera).

4.7. Klientas pateikia užsakymą paspaudęs mygtuką „Užsakyti ir mokėti“.

4.8. Paspaudus mygtuką „Užsakyti ir mokėti“ arba, jei Klientas pasirinko mokėjimą internetu – atlikus mokėjimą naudojantis PaySera, Klientas nukreipiamas į užsakymą patvirtinantį puslapį, kuriame būdamas jis gali tęsti apsipirkimą arba eiti į užsakymo suvestinę.

4.9. Jei Klientas kaip mokėjimo būdą nurodo mokėjimą internetu (mokėjimas banko pavedimu arba mokėjimas kortele naudojantis PaySera), mokėjimas turi būti atliktas iš karto po užsakymo pateikimo. Jei „NAUJA ODA eshop“ arba sandoryje dalyvaujantys subjektai (PaySera) negauna mokėjimo, užsakymas laikomas neteisingai pateiktu, o tai reiškia, kad sutartis nebuvo sudaryta ir užsakymas nebus vykdomas. Tokiu atveju Klientas turi pateikti užsakymą iš naujo.

4.10. Bet kuriame užsakymo teikimo etape iki mokėjimo atlikimo Klientas gali atšaukti užsakymą nutraukęs užsakymo teikimo procedūrą ir išėjęs iš svetainės užsakymų teikimo puslapio. Užsakymas, kurio pateikimo procedūra nebuvo baigta, nebus toliau tvarkomas ir/ar vykdomas.

4.11. Iš karto po užsakymo pateikimo Klientas gaus el. pašto adresu, kurį nurodė registruodamasis, siunčiamą užsakymą patvirtinantį pranešimą. El. laišku siunčiamame patvirtinime bus nurodytas individualaus užsakymo numeris, kuriuo naudojantis galima, pavyzdžiui, patikrinti užsakymo būseną.

4.12. Svetainę valdanti bendrovė, norėdama išsiaiškinti abejonių keliančius klausimus, patvirtinti užsakymo pateikimą arba kilus kitų klausimų dėl užsakymo atlikimo, gali susisiekti su Klientu nusiuntusi laišką el. pašto adresu arba paskambinusi nurodytu telefono numeriu. 

5. Kainos

5.1. Kainos interneto svetainėje nurodytos eurais. Nurodyta kaina reiškia prekės bruto kainą, į kurią įtrauktas PVM.

5.2. Prekės kaina padidėja pridėjus pristatymo išlaidas, kurios priklauso nuo pasirinkto pristatymo ir mokėjimo būdų.

5.3. Užsakymo pateikimo momentu svetainėje nurodyta kaina yra galutinė, galiojanti tiek Klientui, tiek „NAUJA ODA eshop“. Pateikus užsakymą prekės kaina nesikeis, nepaisant jokio „NAUJA ODA eshop“ kainų pakeitimo ir specialiųjų pasiūlymų ar išpardavimo akcijų.

5.4. „NAUJA ODA eshop“ pasilieka teisę keisti savo elektroninėje parduotuvėje parduodamų prekių kainas, pateikti pirkimui naujas prekes, pateikti ir atšaukti specialius pasiūlymus ir/ar akcijas parduotuvės interneto svetainėje arba juos keisti remiantis Civilinio kodekso ir kitų galiojančių teisės aktų nuostatomis. 

5.5. Perkant dovanų kuponus dovanos nesisumuoja. Dovanų kuponams nuolaidos ir dovanos negalioja.

5.6. Dovanų kuponas yra negrąžinamas (nepriimamas atgal) ir nekeičiamas (nei į kitą dovanų kuponą, nei į pinigus).

5.7. Specialūs pasiūlymai, akcijos, nuolaidos, dovanos nesisumuoja. Pasinaudojus vienu pasiūlymu, akcija, nuolaida ar dovana tame pačiame užsakyme kitos vykstančios akcijos, specialūs pasiūlymai, nuolaida ar dovanos nesisumuoja.

5.8. Akcija 2+1, galioja perkant ne mažiau nei 2 prekes iš savaitės akcijos nurodytų prekių grupės, o trečia prekė gaunama dovanų, pasirenkant ją iš dovanų prekių asortimento, kur prekės yra pažymėtos „DOVANA | 2+1“ prierašu. Trečia dovaninė prekė turi būti pigesnė nei pasirinktos prekės iš akcijoje nurodytų prekių grupės. Klientas pats turi įsidėti trečią dovaninę prekę į krepšelį tuo atveju, jei pageidauja ją gauti.

5.9. Dovanos yra negrąžinamos (nepriimamos atgal) ir nekeičiamos (nei į kitą produktą, nei į pinigus).

5.10. Paslaugoms ir dovanų kuponams akcijų dovanos negalioja.

5.11. Akcija, kai perkant tam tikrą kiekį prekių yra gaunama dovana, galioja perkant ne mažiau nei 2 prekes, o dovaninė prekė gaunama dovanų, pasirenkant ją iš dovanų prekių asortimento ir įsidedant ją į krepšelį pačiam, kur prekės yra pažymėtos „DOVANA“ arba „DOVANOS“ prierašu. Dovaninė prekė turi būti pigesnė nei pasirinktos prekės iš akcijoje nurodytų prekių grupės. Klientas pats turi įsidėti dovaninę prekę į krepšelį tuo atveju, jei pageidauja ją gauti. Specialūs rinkiniai yra parduodami kaip viena prekė, pvz. perkant 2 rinkinius, galima įsidėti į krepšelį 1 dovaninę prekę, pažymėta “DOVANA”.

5.12. Specialūs pasiūlymai, kurie yra skelbiami įmonės Instagram paskyrose (“Glow_beautylab” arba “naujaoda”), galioja tiek laiko, kiek aktyvus yra viešas pranešimas (“story”), nebent yra nurodytas galiojimo terminas.

5.13. Prekių kainos elektroninėje parduotuvėje gali skirtis nuo prekių kainų fizinėse parduotuvėse.

5.14. Jei yra perkamas rinkinys, kuris turi savo identifikacinį kodą (SKU), rinkinys yra skaitomas kaip vienas produktas, atitinkamai skaičiuojamos ir priklausančios dovanos. Pvz., galiojant akcijai 2+1, kai yra galima išsirinkti dovaną iš dovanų asortimento, perkant du rinkinius, turinčius savo identifikacinius kudus (SKU), priklauso viena dovana iš dovanų asortimento. Arba kitas pvz., perkant vieną rinkinį (turintis savo SKU) ir vieną produktą, tada priklauso viena dovana iš dovanų asortimento.

5.15. Fizinėje parduotuvėje atsiskaitymas galimas tik bankine kortele.

5.16. Akcija kai yra perkama viena prekė ir gaunama Look at me gamintojo vienas produktas dovanų, galioja perkant prekes brangesnes nei 14,25 EUR. Fizinės ir elektroninės parduotuvės asortimentas gali skirtis.

5.17. Jei priklauso dovana, perkant nuo tam tikros sumos, į šią sumą neįsiskaičiuoja prekių siuntimo mokestis, t.y. dovana priklauso tik nuo krepšelyje esančių produktų sumos.

6. Galimybė gauti užsakytas prekes/paslaugas

6.1. Visos elektroninėje parduotuvėje siūlomos prekės yra sandėlyje.

6.2. Tačiau kai kuriais atvejais, pvz., jei tą pačią prekę vienu metu užsako daug Klientų, tos prekės gali nebebūti. Tokiu atveju Klientui bus pranešta, kad užsakymas negali būti įvykdytas dėl prekių trūkumo.

6.3.  Prekių duomenų lape Klientas gali rasti išsamią informaciją apie galimus prekių dydžius: šiame lape rodomi ir tie prekės dydžiai, kurių tuo metu nėra, tačiau tokie dydžiai yra aiškiai pažymėti kaip nesantys kitokia spalva nei ta, kuria žymimi dydžiai, kuriuos galima įsigyti. Klientas negali įtraukti prekės, kurios reikiamo dydžio nėra, į pirkinių krepšelį, tačiau gali įtraukti į pageidaujamų prekių sąrašą.

6.4. Dovanų kuponai (tiek popieriniai, tiek elektoroniniai) galioja 3 mėn. nuo sąskaitos faktūros už dovanų kuponą išrašymo dienos. Per šį laikotarpį reikalinga išnaudoti dovanų kupono sumą.

6.5. Siuntos draudimo mokestis apsaugo nuo situacijų, jei siunta būtų prarasta ar pažeista, tokiu atveju nereikia laukti, kol situacija bus išspręsta per nustatytą laikotarpį. Turint draudimą, pranešama apie prarastą ar pažeistą siuntą, pateikiami dokumentai, ir UAB NAUJA ODA ESHOP išsiunčia naujus gaminius arba grąžinami pinigai. Siuntos draudimas nepadengia netiesioginių nuostolių ar žalos arba nuostolių ar žalos, atsiradusios dėl vėlavimo.

7. Užsakymas, kurio neįmanoma įvykdyti

Jei atitinkamos prekės sandėlyje nėra arba užsakymo neįmanoma įvykdyti dėl kokių nors kitų priežasčių, Klientui el. paštu arba telefonu bus pranešta apie su jo užsakymo vykdymu susijusias problemas.

8. Pristatymo būdas ir užsakymo įvykdymo terminas

8.1. Prekės nemokamai pristatomos į Omnivos paštomatus tik Lietuvos teritorijoje perkant virš 50 EUR. 

8.2. Jei Klientas pasirenka  mokėjimą internetu (naudojantis PaySera sistema), užsakymas pradedamas vykdyti tik po to, kai patvirtinama, kad pinigai buvo įskaityti į „NAUJA ODA eshop“ sąskaitą (per PaySera sistemą).

8.3. Prekės bus pristatytos per 5 darbo dienas Lietuvoje nuo sėkmingai pateikto užsakymo dienos. Prekių pristatymas gali užtrukti ilgiau vykstant išpardavimui arba specialioms akcijoms.

8.4. Jei Klientas pasirenka mokėjimo internetu būdą (naudojantis PaySera), užsakymo vykdymas pradedamas po to, kai į „NAUJA ODA eshop“ arba tarpininkaujančių subjektų sąskaitą pervedama 100 proc. už tą užsakymą mokėtinos sumos; nuo to momento pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo Klientui laikas.

8.5. Užsakymus pristato „NAUJA ODA eshop“ pasirinkta pasiuntinių tarnyba. 

8.6. Pasirinkus atsiėmimą vietoje (Gedimino pr. 44, Vilnius), prekės suruošiamos per 5 darbo dienas, suruošus siuntą, klientas yra informuojamas el. paštu apie galimybę atsiimti prekes.

9. Užsakymo apmokėjimo būdai

9.1. Mokėjimas banko pavedimu. „NAUJA ODA eshop“ priima greituosius pavedimus, atliekamus per pavedimus internetu, atliekamus naudojantis PaySera sistema, banko pavedimu. Mokėjimo operacija vyksta tarp Kliento ir pasirinkto mokėjimo operatoriaus.

9.2. „NAUJA ODA eshop“ nepriima įprastų pavedimų, todėl Klientas negaus sąskaitos, į kurią galėtų pervesti pinigus, pvz. pašto perlaida, numerio.

9.3. Mokėjimas kortele. Klientas turi turėti kortelę, kuria galima mokėti internetu (Klientas turi susisiekti su ją išdavusiu banku ir pasiteirauti, ar jo kortelė atitinka šį reikalavimą). Mokėjimas kortele atliekamas naudojantis PaySera. Mokėjimo operacija vyksta tarp Kliento ir Kliento kortelės operatoriaus.

9.4. Elektroninė parduotuvė niekada nesiųs Klientui pranešimo, kuriuo jis būtų informuojamas apie mokėjimui skirtos sąskaitos pasikeitimą ir būtinybę atlikti įprastą pavedimą. Jei Klientas gauna tokį el. paštu siunčiamą pranešimą, jis neturi atlikti jokio mokėjimo ar atsakyti į tokį pranešimą, o tokį el. paštu gautą pranešimą nepakeitus jo turinio turėtų nusiųsti „NAUJA ODA eshop“ adresu info@naujaoda.lt.

10. Pardavimo-pirkimo sutartis

10.1 Parduotuvės interneto svetainėje www.naujaoda.lt paskelbta informacija nėra pasiūlymas, kaip apibrėžta Civiliniame kodekse.

10.2. Sutartis sudaroma lietuvių kalba.

11. Sutarties vykdymas. Įvykdymo terminas 

Atsižvelgdama į Kliento pasirinktą pristatymo būdą „NAUJA ODA eshop“ įsipareigoja pristatyti Klientui LIETUVOJE prekes per 5 darbo dienas  nuo teisingai pateikto užsakymo dienos, įkainiai skaičiuojami atsižvelgiant į siuntos tūrį, svorį, šalį, muitus. Darbo dienos – tai dienos nuo pirmadienio iki penktadienio, išskyrus įstatymu nustatytas valstybines šventes.

12. Pristatymo kaina

12.1. Prekės pristatomos tik  Lietuvos teritorijoje.

12.2. Pristatymo bruto kaina priklauso nuo pasirinkto pristatymo ir mokėjimo būdo:

− pristatymas į pasirinktą mažmeninės prekybos parduotuvę ir mokėjimas internetu – 0,00 eur;

− standartinis pristatymas naudojantis pasiuntinių tarnybos paslaugomis ir mokėjimas internetu – 3.50 eur.

13. Sutarties nutraukimas

13.1. Klientas turi teisę nenurodęs priežasties nutraukti pardavimo-pirkimo sutartį per 14 dienų.

 Tinkamos kokybės prekės per 14 dienų gali būti grąžinamos, jei šios prekės nebuvo naudotos, nepraradusios prekinės išvaizdos ir Klientas turi išsaugojęs pirkimo dokumentą.

Tik „NAUJA ODA eshop“ sutikus gali būti grąžinamos kokybiškos į negrąžinamų prekių sąrašą pagal Mažmenines prekybos taisykles įtrauktos prekės (pvz.: parfumerijos, kosmetikos, tualetiniai gaminiai, kosmetikos ir higienos prekės, kurių pakuotės buvo pažeistos ir pan.). 

13.2. Teisė nutraukti minėtą sutartį prarandama praėjus 14 dienų nuo tos dienos, kurią Klientas gavo prekes arba prekes gavo Kliento nurodyta trečioji šalis, išskyrus vežėją.

13.3. Norėdamas pasinaudoti teise nutraukti minėtą sutartį, Klientas turi pateikti „NAUJA ODA eshop“ aiškų rašytinį pranešimą apie sutarties nutraukimą vienu iš toliau nurodytų būdų:

– el. laišku, kuris siunčiamas adresu info@naujaoda.lt;

– užpildęs ir pateikęs Kliento parinkčių kortelėje prie kiekvieno užsakymo esančią elektroninę formą; jei Klientas užpildo ir pateikia minėtą formą, jis netrukus gauna „NAUJA ODA eshop“ patvirtinimą, kad gautas pranešimas dėl sutarties nutraukimo.

Mums priimtini visi pranešimo pateikimo būdai ir visi jie yra vienodai veiksmingi. „NAUJA ODA eshop“ rekomenduoja naudoti Kliento parinkčių kortelėje esančią elektroninę formą tik todėl, kad ją galima lengvai ir greitai pateikti.

13.4. Jei Klientas baiminasi pavėluoti pateikti pranešimą apie sutarties nutraukimą per nustatytą laiką, pakanka, kad jis nusiųstų pranešimą apie norą pasinaudoti savo teise nutraukti sutartį nepasibaigus teisės nutraukti sutartį galiojimui.

13.5. Jei pardavimo-pirkimo sutartis nutraukiama, „NAUJA ODA eshop“ nepagrįstai neuždelsdama grąžina visą gautą sumą Klientui, įskaitant prekės pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias dėl to, kad Klientas pasirinko kitą pristatymo būdą nei įprastas pigiausias „NAUJA ODA eshop“ siūlomas pristatymo būdas) ne vėliau kaip per 14 dienų nuo dienos, kurią „NAUJA ODA eshop“ gavo Kliento pranešimą apie norą pasinaudoti savo teise nutraukti pardavimo-pirkimo sutartį.

13.6. Sumokėti pinigai grąžinami Klientui į sąskaitą banke apmokant kortele, PaySera susijusią sąskaitą, jei užsakymą apmoka šiais būdais. Klientas pirminiam sandoriui įvykdyti, nebent Klientas aiškiai sutiko pasirinkti kitą būdą. Bet kokiu atveju Klientas nepatirs jokių su tokiu pinigų grąžinimu susijusių išlaidų.

13.7. „NAUJA ODA eshop“ gali nepradėti pinigų grąžinimo procedūros tol, kol negaus grąžinamos prekės arba Kliento įrodymo, kad grąžinama prekė išsiųsta, atsižvelgiant į tai, kas įvyks pirmiau.

13.9. Klientas gali grąžinti prekes savo sąskaita naudodamas pasiuntinių tarnybos paslaugas. Klientas turi užpildyti  Kliento parinkčių kortelėje prie kiekvieno užsakymo esančią sutarties nutraukimo formą.

13.10. Klientas taip pat gali grąžinti prekes į bet kurią Lietuvoje veikiančią „Nauja oda eshop“ stacionarią  parduotuvę, išskyrus išparduotuves.

13.11. Klientas prisiima atsakomybę už prekės nuvertėjimą, atsiradusį dėl to, kad prekė buvo naudojama kitaip, nei ją galima naudoti siekiant išsaugoti jos pobūdį, savybes ir funkcionalumą.

14. Skundai

14.1.  Parduotuvėje parduodamos naujos, defektų neturinčios prekės. Jei prekės turi kokių nors defektų, už juos atsako „NAUJA ODA eshop“.

14.2. Remiantis Lietuvos Civiliniame kodekse nustatytomis galiojančiomis nuostatomis dėl teisės aktais nustatytų garantijų, Klientas gali pateikti skundą dėl bet kurios iš „Nauja oda eshop“ elektroninės parduotuvės pirktos prekės, jei prekės defektas buvo pastebėtas nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo jos įsigijimo, kai prekė su tokiu defektu neatitinka sudarytos sutarties sąlygų. Grąžinamos prekės privalo turėti vidines etiketes.

14.3. Skundą galima pateikti visose „Nauja oda eshop“ parduotuvėse (išskyrus išparduotuves).

14.4. Paštu siunčiamuose skunduose turi būti nurodytos skundo priežastys ir pateikta informacija, būtina užsakymui nustatyti. Skundas gali būti teikiamas naudojantis forma „Skundas“ (svetainės Kliento parinkčių kortelėje prie kiekvieno užsakymo esanti forma), kurią galima užpildyti internetu arba atsispausdinti; prekes galima grąžinti adresu: NAUJA ODA eshop parduotuvė Gedimino pr. 44, Vilnius 01110.

14.5.  „NAUJA ODA eshop“ sudaro galimybę skundą pateikusiems Klientams grąžinti defektų turinčias prekes naudojantis pasiuntinių tarnybos paslaugomis, už kurias apmoka „NAUJA ODA“. Šiuo tikslu Klientas turi užpildyti Kliento parinkčių kortelėje esančią elektroninę skundo formą ir pateikti išsamią informaciją apie vietą (adresą), iš kurios pasiuntinių tarnybos darbuotojas turėtų paimti siuntą su skunde nurodyta preke.

14.6. „NAUJA ODA eshop“ išnagrinėja skundą per 14 dienų ir praneša Klientui apie dėl skundo priimtus sprendimus.

14.7. Jei padaroma išvada, kad skundas yra pagrįstas, Klientui bus kompensuotos visos pagrįstos defektų turinčių prekių grąžinimo elektroninei parduotuvei išlaidos.

14.8. Jei padaroma išvada, kad skundas yra nepagrįstas, prekės bus grąžintos Klientui kartu su pranešimu, paaiškinančiu, kodėl skundas laikomas nepagrįstu.

14.9. Išnagrinėjus „Nauja oda eshop“ stacionarioje parduotuvėje pateiktą skundą, „NAUJA ODA eshop“ sudarys galimybę Klientui pasiimti prekę arba pinigus kartu su mokėtina kompensacija skundą gavusioje stacionarioje parduotuvėje.

14.10. Šaltuoju sezonu, esant neigiamai temperatūrai, perkant produktus, turinčius sudėtyje vandens, rekomenduojame rinktis prekių atsiėmimą parduotuvėje, arba siuntą atsiimti iš paštomato nedelsiant.

15. Užsakymo atšaukimas

15.1. Klientas turi teisę atšaukti savo užsakymą.

15.2. Klientas gali atšaukti savo užsakymą pats per penkiolika minučių nuo užsakymo pateikimo momento  Kliento parinkčių kortelės skiltyje „Mano užsakymai“ paspausdęs šalia užsakymo esantį mygtuką „Atšaukti užsakymą“.

15.3. Klientas gali atšaukti savo užsakymą kreipęsis į „NAUJA ODA eshop“  ir užpildęs interneto svetainėje pateiktą užklausos formą.

16. Kitos nuostatos

Prie kiekvienos įsigytos prekės pridedamas pirkimo įrodymas. Klientas gali atsisiųsti sąskaitą faktūrą iš Kliento parinkčių kortelės. „NAUJA ODA eshop“ neatsako už tai, jei Klientas pateikia neteisingus duomenis.

16.1. Asmens duomenų tvarkymas

Klientas savanoriškai duoda sutikimą, kad „NAUJA ODA eshop“ tvarkytų jo asmens duomenis. Nedavęs sutikimo tvarkyti asmens duomenis, jis negalės prisiregistruoti svetainėje ir pirkti elektroninėje parduotuvėje. Visa informacija apie asmens duomenų tvarkymą pateikta Privatumo politikoje, kuri skelbiama internetinėje parduotuvėje.

16.2. Asmens duomenų tvarkymas rinkodaros tikslais

Klientas gali sutikti, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi ir būtų patikėti trečiajai šaliai, norėdamas gauti „NAUJA ODA eshop“ parengtą komercinę informaciją, pvz. informaciją apie specialius pasiūlymus ir/ar akcijas.